Moje osiągnięcia

Pierwszym i oczywistym wyróżnieniem dla mnie było... oczywiście ujrzenie mojej pierwszej powieści na półce księgarni. 
Towarzyszyło temu uczucie czegoś więcej niż radości. To było coś, co raczej nazwałabym euforią. Wiem, ile czasu poświęcam pisaniu, ile mnie samej znajduje się w tym, co stworzyłam i jakie uczucia, moje uczucia zamykam na kartach moich powieści. Dlatego są dla mnie tak ważne, każda z nich jest wyjątkowa... I z każdą kolejną powieścią, której zapach czuję, którą dotykam,  to uczucie euforii i spełnienia powraca. Za każdym razem. Niezmiennie.
Tym bardziej, kiedy moja praca zostaje doceniona...

W lutym 2015 roku, Piąte nie zabijaj zajęło III miejsce w konkursie na najlepszą książkę  według czytelników  pisma Fanbook.


Pismo Party 18 lipca 2016 polecało I tom sagi Łowiska zatytułowany Lewy brzeg!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nad tym teraz pracuję...

Pomyślałam, że mogę dzielić się z Wami fragmentami powieści, nad którymi aktualnie pracuję. Będę to robiła właściwie z dwóch powodów. Po...