Wakacyjne tête-à-tête- Krystyna Śmigielska Nie z twojej winy

I oto jestem, by polecić do letniego przeczytania nową, jeszcze pachnącą świeżością pozycję Krystyny Śmigielskiej- Nie z twojej winy.

Krótka zachęta:
Bohaterowie Kochanka Pani Grawerskiej w zupełnie nowej odsłonie! Czy można stworzyć szczęśliwy związek, kiedy jeszcze definitywnie nie zakończyło się poprzedniego, a cienie przeszłości i obsesyjna chęć zemsty wciąż przesłaniają wszelkie nadzieje na lepsze życie? Ile wart jest podatek, jaki trzeba zapłacić od miłości, która z góry wydaje się skazana na niepowodzenie? Po wielu latach...



Kolejna, odrobinę mroczna pozycja, która schłodzi nieco nasze umysły uraczone gorącym słońcem. Nie z twojej winy jest kontynuacją powieści Kochanek Pani Grawerskiej. Autorka w bardzo obrazowy sposób pokazała w powieści grę pozorów, obłudę, potrzebę zemsty i przeciwstawiła je silnemu uczuciu miłości, odbudowywaniu zerwanych relacji. Czytając tę powieść, z pewnością uświadomicie sobie o pewnych, niezmiennych wartościach, jakimi raczy nas życie na co dzień. Pisząc to,  mam na myśli istnienie jasnej i ciemnej strony życia, zaskakujących nierzadko scenariuszy i okrucieństwa drugiego człowieka. Warto pamiętać o tym. W życiu bywa różnie, a przewrotny los potrafi niczym wirtuoz wyczarowywać czasem zaskakujące scenariusze. Pozycja warta przeczytania, jestem tego pewna. 

2 komentarze:

  1. Aniu to....NIE to chyba przekornie ,bo tytuł jest z TWOJEJ WINY,ale to drobiazg,a ja się czepiam.Ja jestem świeżo po przeczytaniu tej książki. Przeczytałam ją w ekspresowym tempie ,wczoraj zaczęłam ,ok.1 nad ranem poszłam spać ,aby na dzisiaj zostawić sobie...te wisienkę....

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale! Przyznasz chyba, że Krysi prace potrafią pochłonąć kawałek życia, prawda? Gdybyś jeszcze miała okazję przeczytać Zbieracza grzechów, ciekawa jestem, czy podzielisz moją fascynację tymi opowiadaniami.

    OdpowiedzUsuń

Nocne zwiedzanie Twierdzy Modlin

Miałam opowiedzieć Wam o mojej wycieczce do Twierdzy Modlin. Rozsiądźcie się zatem wygodnie, okryjcie się kocem i koniecznie miejcie pr...