Kim jest Anna Kasiuk

Mieszkam w niedużej miejscowości pod Warszawą, w moim magicznym miejscu na ziemi z kawałkiem ogrodu, nieładem tam panującym i w otoczeniu natury, którą w końcu mam na wyciągnięcie ręki. Jest ze mną moja Rodzina, najbliżsi, bez których nie byłoby mnie tu, gdzie teraz jestem. Nadrzędnymi wartościami w moim życiu jest prawdomówność i dialog. Nie znoszę kłamstwa w żadnej, nawet najlżejszej postaci.  A reszta to moja pasja...

  Wrzuć do naczynia zainteresowania i wizje, a następnie delikatnie wstrząśnij. Dodaj dużo wytrwałości i chęci. Wszystko dobrze wymieszaj, a na koniec posyp szczyptą szczęścia. Oto krótki przepis na pasję, która stanowi "odskocznię" od trudów otaczającej nas rzeczywistości. 

 Jestem raczej obserwatorem, chętnie posłucham, poczytam, rzadziej opowiem coś o sobie. Wasze historie są z pewnością ciekawsze :-)
Dlatego, jeśli macie ochotę podzielić się ze mną swoimi przemyśleniami, opiniami, bądź najzwyczajniej porozmawiać zapraszam Was serdecznie!

Piszcie do mnie: Anna.Kasiuk@vp.pl



Na rynku pojawiła się kolejna powieść mojego autorstwa. Nosi ona tytuł Za zakrętem. Jest wznowieniem mojej pracy z 2014 roku, która trafiła na rynek pod tytułem Piąte nie zabijaj i była moim debiutem literackim. Książka ta została wycofana z rynku i cierpliwie czekała na odpowiedni czas, by ponownie trafić w ręce Czytelników.
I ten czas właśnie nastał. Powieść w zupełnie nowej szacie graficznej, pod nowym tytułem oraz z treścią wzbogaconą o kilka lat przemyśleń, stanowi nawiązanie do Piąte nie zabijaj, jednak przedstawia dręczące problemy już w nieco innym świetle.






2 komentarze:

  1. Czy "Jagoda", to dalszy ciąg Łowisk? Taka piękna okładka... Jak długo trzeba czekać?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, Jagoda jest III tomem sagi a premiera jej planowana jest na 14 lutego.

    OdpowiedzUsuń

Nocne zwiedzanie Twierdzy Modlin

Miałam opowiedzieć Wam o mojej wycieczce do Twierdzy Modlin. Rozsiądźcie się zatem wygodnie, okryjcie się kocem i koniecznie miejcie pr...