Moje książki

W lipcu 2014 roku pojawiła się na rynku moja pierwsza powieść pt. "Piąte nie zabijaj." Mój debiut. Długo przeze mnie wyczekiwany, wymarzony początek czegoś wielkiego...



Pensjonat w górach, pełna ciepła i mądrości Aniela, przyciągający niczym magnes Jacek…

Agnieszka decyduje się opuścić rodzinne miasto po śmierci rodziców. Jedzie w góry, bo właśnie tam, w latach młodości, spędzała beztroskie wakacje. Czy będzie umiała zostawić miejskie przyzwyczajenia i zacznie żyć według nowych zasad? Czy znajdzie spokój, którego tak szuka? Czy przeszłość, którą zostawiła gdzieś w centralnej Polsce, na pewno jest przeszłością?



Niestety ja nie wierzę w zbiegi okoliczności.(...) jestem zdania, że wszystko jest już zaplanowane, a my mamy szansę wyboru drogi z kilku dostępnych możliwości. I tym samym ponosimy odpowiedzialność za każdą z podjętych decyzji.


We wrześniu 2015 roku natomiast swoją premierę miał "Lewy brzeg." Pierwsza z trzech części opowieści o magicznych Łowiskach, miłości, która rozkwitła na zgliszczach rzuconej klątwy. 




Historia, jakich wiele rozgrywa się wokół nas. Absolwentka psychologii, ambitna, wierząca w zbawienną moc swojej pracy podejmuje wyzwanie, jakim jest praca w podupadającej poradni psychologicznej na warszawskiej Pradze. 

Z głową i sercem przepełnionym ideologią, wiarą w możliwości człowieka walczy dzielnie z przeciwnościami, które zdają się ścielić pod jej stopami. Historia, jakich wiele… Zdałoby się rzec… 

Ta opowieść jednak jest inna niż historie, o których czytaliśmy… Miłość, którą spotyka Majka ma oblicze mężczyzny napiętnowanego ogromną tajemnicą, skrywaną przez jego rodzinę od pokoleń. Jego spojrzenie spowija mrok, zachowanie wzbudza lęk i osacza. 
Czy Majce wystarczy siły, by przeciwstawić się siłom, o jakich do tej pory nie słyszała? 

Czy wystarczy jej czasu? 

W tym wypadku bowiem miłość nie jest lekarstwem a czas nie goi ran…


Przecież każdą drogę zaczynamy od postawienia pierwszego kroku...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nocne zwiedzanie Twierdzy Modlin

Miałam opowiedzieć Wam o mojej wycieczce do Twierdzy Modlin. Rozsiądźcie się zatem wygodnie, okryjcie się kocem i koniecznie miejcie pr...